Moderan pristup proučavanju darovitosti smatra da je svako darovito dijete – darovito na svoj način (Macintyre, C. (2008). Gifted and Talented Children 4-11: Understanding and Supporting their Development. Routledge.).

Čak i ako tvrdimo da je darovitost rijetka i da je nema svatko, zašto ne bismo razvijali svoj mentalni sklop (engl. growth mindset) sukladno uvjerenju da su sposobnosti promjenjive i da ih je moguće razvijati na temelju truda i vježbe? Svi imamo kapacitet učiti i možemo ostvariti uspjeh (osim ako to ni ne pokušavamo :))…možda usput otkrijemo i neki talent u sebi…

Međunarodni dan darovitih učenika  prvi je put obilježen različitim događanjima 2011., a u Hrvatskoj 2013. godine.

Ovo je izvrsna prigoda da fotografije  naših uspješnih inovatora, sportaša, glazbenika, glumaca, plesača i „erasmusovaca“ još jednom pogledamo na plakatima izloženim na školskom hodniku.